.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله صهیونیست‌ها به معتکفین در مسجدالاقصی
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مسجدالاقصی فلسطینی‌هایی را که به اعتکاف و نیایش در ماه رمضان مشغول بودند، بازداشت کردند.
حمله صهیونیست‌ها به معتکفین در مسجدالاقصی

شمال نیوز : ماموران رژیم اشغالگر با یورش به مصلی القبلی در مسجد االاقصی شماری از افرادی که در آنجا اعتکاف کرده بودند، بازداشت کردند.

 

به گزارش الجزیره، در واکنش به این اقدام اشغالگران، سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی با یورش به داخل مصلی القبلی، قداست ماه مبارک رمضان را نقض، به مسجد الاقصی بی حرمتی و حق آزادی عبادت را از فلسطینی‌ها سلب کرده است.

 

سخنگوی حماس تاکید کرد یورش نظامیان اشغالگر صهیونیست به داخل مسجد الاقصی و تلاش‌های آنان برای اخراج معتکفین داخل آن، اقدامی تنش زا و خطرناک است که رژیم اشغالگر و کابینه افراطی و فاشیستی آن باید مسئولیت پیامد‌های آن را بر عهده بگیرند.

 

جنبش حماس تاکید افزود: از عموم مردم در کرانه باختری رود اردن و داخل اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ می‌خواهیم وارد مسجد الاقصی شوند و پیوند اتحاد و همبستگی در صحن‌های آن ایجاد و از جنایت یورش اشغالگران به داخل این مسجد جلوگیری کنند.

 

از سوی دیگر در ادامه تنش‌ها رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از بسته شدن شماری از ورودی‌های شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

 

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد در پی عملیات در روستای حواره نزدیک نابلس، بعضی ورودی‌های این شهر بسته شد.

 

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل هم در پی عملیات حواره که در آن دو نظامی این رژیم زخمی شدند، خواستار برگزاری نشست فوق العاده کابینه امنیتی اسرائیل شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.